6 Mayıs 2011 Cuma

hesap E.T.tim kitap E.T.tim sen bana yanlış hitapE.T.tin sevgili hitabettin abi..

'bugün sen bloglarına gömül!' diye bi beddua yedim..
evet evet başaracaksınız atın biraz daha kara toprak dirime durmayın
kaç kürekle saldırabilirseniz, hurrrraaaaaaa!
madenimin göçebileceği en kritik diyara, haydaaa!
taşıyın hızlıca yeşil tabutu omzunuzdan bu yükümü de atın toprağaa!
atın ki hepinizden kaçıp dize çukurlarıma atılayım yine hoppaa!..
sizin kelamınızdan kendi kelamlarıma cukkaa!
sizin halinizden kendi halime
sizin kederinizden kendi kederlerime
sizin aynalarınızdan kendi aynalarıma
sizin ruhunuzdan kendi ruhuma neşv-ü nevaaa...
bu mudur zarar veren asıl diyar bana..
hangi taraftaymış gömüm hangi taraftaymış asıl dirim..
ve vasiyE.T.imi gerçekleştireyim şu vaziyE.Timden
ne oluyorsa oluyor evet, bu sizin meziyE.T.inizden
mesken-i amberim benim burası miski amberim
size ise esen bir koca rutubE.T. kokusu....
bırakın ben sizin gözünüzde burada çürüyeyim
ben burada gömüleyim..
ölümden sonra hayata buradan dirileyim..

ne yaşadığımı okuduğum diyar toprak altında kalırsa mutlu olacaklara değildir....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder