19 Haziran 2010 Cumartesi

dalga geçmekse denizime mahsus



yağ ve iltifat cümlelerim çalışmıyor ve ben geçen günleri hiç sayan olmadım
bugün şunun,yarın bunun yıldönümü diyemeyeceğim hiçkimseye
öyle kız tayfasının etkiliyici görünen adetleri olamadı diye ,
bende ehemmiyetliklerimi başka yollarla vurgulamak istesem de anlaşılamadım
şaşkın suratlarla 'ne garip kızsın sen!' dendi,sevinsem mi şimdi bilemedim garipliğe.
garip bi his işte bu hissettiğim desem evet garip kızmışım o zaman derim hak veririm yine size.

sevdiysem çok severmişim ki hep çok geldi,artıkları sakladım kendime
ama sunduğumla bile herkes doydu kalktı
sakladıklarımı ben keyfiyetle yiyemedim ama savurdum ardınızdan,eksik kalmış boğazımı düğümlemiş izlerinizdi
unutamadıklarımı da yuttum sonra kustum
kustuğumu her sabah ezanında dahi uykuya dalamayan huzursuzluğumda yatağımdaki üstümden kalkan ağır yorganlarıma sildim.
hasretlerimi ve kendimi aslında hiç hatırlatan olamadım
kaygılı değildim unutulma ihtimallerime hep eminim diye başımdaki olumsuzluklara
işte bunun için bile sevme beni bir gün bir daha rüyamda bile bir başka çağda..

bankta otururken gelirsin yanın boş mı dersin
en son o banka koydum hayallerimi bana göre dopdolu yani
sonra banktan rüzgar savurdu denize ve dalgalar bir ileri götürdüyse iki geri getirdi
kıyılara çarptı durdu,tanınmaz oldu hayallerim
her hangi bir yüzü yoktu artık ben gibi sende tanımayabilirdin.

derken bi esintide yakalıyorum,eski bi parfüm;demode ama anı kokuyor.
hayatımın o günleri için pahası pahasına epeyce pahalıya satarım,tabi bir daha havada o kadar kolay yakalarsam eğer.
nasılsa bende kalır çünkü değerliyi sevmezler,almazlar sattım ama benden başkası almadı derim kendimi yine enayi hissederim.
ama tek bana ait diye bi işe yaramasada enayiyken sevinebilirim.

boş bi gardropta dolu bi çanta var
deprem için mi diyorum?hazırlıklısın ya hep.
evet bizim depremimiz için diyorsun..
yok yok ben bavulunu değil mananı aradım aslında
bavulunu buldumsa da mananı bulamadım diye sen gitmeden önce de,gittikten sonrada söylemediğin şeyleri bile söylemişsin gibi yazdım
sana bi mana kattım kendimce.
yazılarımda sen olumsuz tarafsın can sıkarsın ama o kadar manalı olmasanda sonunda yine de sadece sen haklısın ve kendince de hep öyle kalacaksın.o yüzden beni konuşturuyorsun ya hala bi çaba sadece sen çok hak-sız-sın dedirtmeye.

2 yorum:

  1. Çok hoşuma gitti. Çok manalar, duygular ve serzenişlerle yüklü hüzünlü ve tatlı bir yazı.

    "öyle kız tayfasının etkiliyici görünen adetleri olamadı diye ,
    bende ehemmiyetliklerimi başka yollarla vurgulamak istesem de anlaşılamadım
    şaşkın suratlarla 'ne garip kızsın sen!' dendi,sevinsem mi şimdi bilemedim garipliğe."

    İnan etkileyici görünen adetlere hiç gerek yok çoğu insan böyle istese de. Ayrıca etkileyici görünen adetleri yapan o kadar bayağı ve aynı kız var ki onların yanlış bir şekilde 'garip' dedikleri kızlara ihtiyacımız var.

    'Garip' olmaya devam edin lütfen...

    YanıtlaSil
  2. :)teşekkür ederim yazılarımı yazdıktan sonra beğenmenize seviniyorum tabi ama yazılara neden olan his aşamalarını pek sevemiyorum.gariplikse yine de güzel şey.

    zaten hepimiz bir garip,garip gurebaayız.kul oldukça kaçış yok.

    YanıtlaSil