6 Mart 2010 Cumartesi

e'nin çöken geri dönüşüm kutusu..



Beş kısımlık bir aşk bu,eğer aşksa bu,beş kısımlık bir yükseliş,bir iniş devri,bi çöküş devri ki iyi ki Osmanlı bura da kurulmadı...

Birinci bölüm.gıygıy..vuruldum ben sana ayı bu ayda korku çoook.heyecan çook.utangaçlık çok çekinmek çook.beklenti çokk umut çok huzur çook her şey bol kepçee.beğendi mi beğenmedi mi sevdi mi sevmedi mi karşısının kendinden öneminin daha fazla olduğu tek ay bu.. şüpheler,kaygılar en azda güven çıtası ve en yüksekte. Dengesiz bolluktan. kalp titreşimleri keman trıng dınk trıng tınk)drıng drıng dın dındın dırırın..

İkinci bölüm..at koşturma ayıı sevdim be en çok seni sevmişim be annemle tanış babamla tanış ağabeymle tanış herkesle tanış..seviliyorum çok seviyorum evlenmeyi düşünüyorum...at koşturma.dındırı dındırı dındırı dındırı

Üçüncü bölüm noluyoruz ayı..aldattın mı sen beni ilk defa gönlümü mü kırdın bana bağırdın aşk olsun sanaaa ayıı bu ayyy düşüşe mi geçtik olmaz senle bi hayat zormuş be bu hayattt..kahretsin bu ayııı ..sorasında özür ..hadi bir geri ..bir adımda ileri bir adım geri bir adım ileri aynı yerden geri geri geri..

Dördüncü bölüm..daha neler artık e pes yani devri bir kere aldatılmamışım ki defalarcası olmuş..bir kere affetmemişim ki defalarcası olmuş.hala mı ben hala mı o,herkes mi hayatında biz yokmuyuz aslında hayatımızda..Çemberimiz genişlerken mide de genişti o ay..sabır çoktu karşı da yoktu..ne olacak yani bitecek elbet hadi kızım hadi zorla şu kendini gördün yeterince ihanE.T...

Beşinci bölüm..elveda elveda sevdiğim kanlı yaşlar akar durmaz yıpratır karşısı putperest gibi duruyor duruyor şaşırıyorsunnn..donmuş kalbi o sıcaklık gitmiş idareten kalırsan kallll gidersen gitt bitersen bitt hayat boş diyor aşkı geçtikte beni avutması bile yarım ve yalan kalıyor..beden şimdi çökmekten çökELEK oldu.

10 TEMMUZluydu ayağıma yapıştıydı kaydımdı düştümdü gradadımdı daşdımdı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder