8 Şubat 2010 Pazartesi

ürüyağlarım ve kÂbusatt.



tabi anlatacaklarım bir stephen KİNG romanı değildir.bir kral sayfasında başka kralların reklamı olamaz tabükü..ama yaşayıp görüp bilip susup anlatacaklarım ve olacaklar onun anlattıklarından daha gorgunçtur belki.

geçen gün psikoloji alanında yüksek lisans yapan bi arkadaşımla oturup uzun uzun konuşmalar gerçekleştirdik.bende bu alanı çok sevdiğimden saatlerce konuşabilirim sürekli soru sorabilirim allahtan arkadaşımda alanını seviyorda sıkılmadan oda doya doya konuşma fırsatı buluyor..rüyalar,karabasanlar,cinnet geçirmeler ve fobiler ve öğrenilmiş korkular adına konuştuk genelde.mesela yılandan korkuyorum ama hiç yılan görmedim ki belkide korkmuyorumdur işte bu hissettiğimiz korku bizim fobimiz değilmiş sadece ordan burdan öğrenmiş olduğumuz korkularımız.

ve öylesine bir muhabbetimizde bile depresyonda olduğuma dair beş tespit tespit eylemiş gizliden gizliye malesef.bu birikimlerin bir anda patlayabilir diyor bana kimi zamanda patlıyoruz çatlıyoruz toparlayıp yeniden birikene kadar devam ediyoruz zaten bizde.depresif halden pek kurtulamadığım doğru ama tabi psikologlarla herşey konuşulabilirde ilahi durumlar ve rüyalar kısmı biraz tıkanılan ve kadere teslim olunan yerdir.yine ona bilimsel açıdan bakabilirler ama Allah'a inançlı arkadaşım gibi psikologlar bilinç altı yüzünden mi gönderilen ilahi mesajlardan dolayı mı bazı öncü rüyayı gördüğümüze dair kesin bi tespit yapamazlar.

şahsen bende gelecekten yada çoğu zaman geçmişimden yada sadece bilinç altımdan haberler alıyorum.en net olarak endonezya depremini bir gün önce görmüştüm ve kimseye rüyamı anlatmamıştım çıkmasın diye böyle rüyaları neden ben görüyorum bazen anlamıyorum bütün günüm tedirginlikle geçmişti ve ertesi günü de olan olmuştu..bilinç altımda endonezya adına herhangi bir bilgi de yok önceden oraları düşünüpte yatmadım..nitekim garip ki oluyor işte ve bende bu alemde fazla bir hisli bu rüyalar.gayibden kimse haber alamaz ama msj kimi zaman iletilebiliyor gördüm ki.ama niçin mesela ben endonezya depremi için birşey mi yapmalıydım dua etmeliydim daha fazla belki önler miydi sizce?bir dua bir depremi.nedensiz görmüyorumdur elbet yapmam gereken bişey olmalı böyle anlarda sadece rüyayı görmek acı haberlere hazırlar belki zayıf insanları ama o depremi birebir ben yaşamadım ki uzaktaki yabancıya neden malum olur..

burayada anlamlı anlamsız kabuslarımı ve de rüyalarımı yazmaya karar verdim..belki bağdaştırıp bir mantığa varabilirim rüyalarda mantık olamasada.

ilk önce bugünkinden başlıyım

rüyam çok komikmiş meğer kalkınca gülüverdim ama rüyada iğrenç bi görüntü idi ve üzgün bir ruh halinde idim yüzümde çilek çıktı yüzüm çok acıyordu rüya tabirlerine baktığım zaman çilek yemenin tabiri varda yüzünde çilek çıkan ilk insan ben olsam gerek.zaten bişey görüyorum ama bişeye yoramayacak kadar rüya kitaplarını kullanamaz vaziyette görüyorum ne hikmetse...:D neyse bizde şu şekilde baktık tabi

çilek
Rüyada çilek görmek, iyi bir meslek veya sanat intihap edeceğinize eğer sanatınız ve mesleğiniz varsa onu değiştireceğinize işaret eder.

evet bilinç altıyla çalıştığım bir konu olabilir.dün iş meselesine sıkıntı ederek yattım ama bu bilinç altında iş yüzünden sıkılan bir erbabı değilde manasını bile daha önce hiç bilmediğim okumadığım bu işle alakalandırılan çileği görmem nasıl bilinç altı oluyor işte onu anlayamıyorum..var mı anlayan?

ikinci rüya 15 şubat güncellemesidir.

bugün bi dolu rüya gördüm sabaha kadar sanki arşivde ne kalmışsa izlettiler böyün..lakin hafızamda kalan tek şey korku ile uyandığım rüya karesi oldu..yüksek şiddette bir sesle dışarıya çıkıyoruz bütün insanlık koşturuyor gökyüzüne bakıyorum kapkara şimşek gibi bişeyler çakmak üzere kıyamet kopacakmış..ellerimi açıyorum semaya doğru Allahım hele şükürr derken uyanıyorum..herkes panik içinde tek şikayet etmeyense ben.. hele şükür o gün geldi diyorum ,sadistlğimi bir kez daha anladım..


aha bu gökyüzüne benzer bir manzara idi

rüya tabiri:Gökyüzünü karanlik bulutlarla kapli, simsek çaktigini gör mek, o yerde büyük bir kargasaligin çikacagina isarettir

aman karışıklıktan bıktım zaten bitmioki bu çetrefilli yaşantı..karışıklığın sonu en azından hayırdır inşallah..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder