10 Şubat 2010 Çarşamba

saray adab-ı muaşerE.T.imiz gereğince,gereği düşünüldü.yaz kızım!....


Konuklarımı pek bir düşünen kral olaraktan sarayımda bir fıskiyeyi eksik komiyim şu girişe dedim hemen mimari kimliğimle anında inşaa ediverdim.. her gelen bişe dilesin hadi kralından gözlerini kapayıp bir bozuk para atıversin havıza,işte bu devletin havızz sistemi bu demek oluyor.orada biriken parayla sora siz ne dilerseniz onu yapmış olacam..ee işte buda tasarrııf mevdıaattı..


Birde yollarınıza serdiğim kırmızı halılar var ki aman üstüne basmadan yürüyün,dekor koyduk sarayı süsledik deyü hemen havız sistemimizden harcayarak aldığımız ilk güzide mühimatı heba etmiynız.devlE.T. maluna zarardan aslanlara atarım vezirlere joplatırım sizi ha.kellenizi yanan alevli meyvalarla yan saraya yollarım...hergün büssürü çamurlu postallı adam sora,tüpü değiştirmek için gelen ayakkabısını girişte çıkarıp etrafı mis gibi kokutan çoraplı saray görevlilileri falan. beziyorum valla sil süpür yala yut falan...halıların altına da bakmayın mümkünse hep oraya süpürüyoruz bu devletin pisliklerini çünkü biz..bütün baronları halı altına topluyorum..sora saray koleksiyonu olarak çerçeveletip hepsini astığımda bayılacaksınız..

3 yorum:

  1. Yaw görümcüğüm, bloğundan şikayetçiyim haberin ola :(
    Her açışta, bir kutucuk çıkıyo, twitter'a bağlan falan diyor,şifre istiyor. Uyuz oluyorum. Ayrıca, çok animasyon,eklenti vs olduğu için, bir postu okurken yaklaşık yarım saat geçiyor, yine haberin ola :)

    YanıtlaSil
  2. Neysem twitterıda kaldırdık bide gocumen saat herhalde yavaşlatıyor.onuda çok beğendimdi ama kaldırimmi napim..

    YanıtlaSil
  3. Oh bee gitmiş twitter :) Hala yavaş blogun ama eskisinden daha iyi.

    YanıtlaSil