5 Şubat 2010 Cuma

klonladım kendimi sizin için..

Bir kutuya sığdırdım topladım toparladım kendimi bütün hislerim bütün bulunduğum hallerle kilitledim kapımı..ortadaki bön bön bakan elif gibi bakıyorum hayata ne de gülmeye çalışmış ya hani zoraki..o ardımda ki kitapları da önüme koysaydım kitlemek zorunda kalmazdım anlayamadığım düşmanlarıma kapımı.şimdi denizden aşşağı atıcam bu elifin sandukasını dakikası dakikasına tu-kakasına kadar bile doldurdum atıyorum aşşa..
klonladım kendimi hergün yeni bi tane doğurduk hiçbirini yaren ettiremedik size bunca zaman bu ne büyük becereksizlik anlamadım bende valle..doli kadar olamadık.sürü içinde barınamadık.kapılıp otlara gidemedik.kaval çalanlarla underground partilerde eğlenemedik..kapkara hayat yada bozuk içerikle lansesi..kaskara hayat kabızzkara..

şimdi suda yıkandı hayat çizgileri bak kayboldu yok kadar var oldu alnımın çizgisi dediklerim heh böyle daha iyi oldu.hem o hep kızdığım yüzsüz yüzlü gibide oldu.kızdıklarım gibi oldum sevdiklerim gibi değil.



sorsalar birine öbürünü,öbürünün ilkinden hiç haberi yoktu..sonlarını bile bilmediler.ben şimdi uyarıyorum artık kaçıncı versiyonuyum benim bilmiyorum ama en azından ilkinle sonunu tanı..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder