17 Şubat 2010 Çarşamba

Halim nasıl mı?iyi miyim?ideal dünyam mı?

İyi gördüm seni....derse birileri..

derim ki:

-İyiyim zaten.ama bazı kalleş akrepler iyi olduğumu öğrenip yeni zehirlerini vücuduma zerk etmek için kıskaçlarını sıvazlıyorlarsa bunlara radarlarım daha açık şimdi..daha iyi algılıyorum yani o akreplere en iyi şekilde en kötüyüm ben,ölüyüm zaten ben zehiriniz işe yaramaz numarasıda yapabiliyorum iyi halden ziyade..en kötüler içinde yaşadım diye en kötü taktikleri öğrendim..

iki durum vardır:iyiler içindeki en iyi olmaya çalışan sen.



Burda herkes zaten iyi en iyi olmak bunların içinde zor değil mi..ama bu benim ideal dünyam değil barış yanlılarının hayalleri gibi bir dünya herkes iyi ise en iyi olabilir mi o dünya?

Kötülük denen bir olgudan habersiz olan iyiler nasıl en iyiyi yetiştirirler içinde.

İkinci durum kötüler içinde kalan iyi sen durumu.



Birisi gelir yalan söyler sana,sen dürüstlüğü öğrenirsin.birisi gelir arkandan bıçaklar seni,sen birinin arkasını sıvazlamayı öğrenirsin. birisi gelir ihanet eder sana,sen sadakati öğrenirsin..sen işte şimdi en iyisin kötülerden bir şeyler öğrendin..sadece olumluyu değil..en güzel yalan söylemek nasıl olurmuş onu da öğrendin..en güzel adam nasıl satılırmış onu da öğrendin en güzel bıçak nasıl saplanırmış kanırta kanırta acı vererek darbe yapılırmış..bunları da öğrendin.her koz sende olabildiyse çok acıdan sonra işte en ideal dünya da yaşadım diye kötüler içinde şimdi en iyiyim kendimce..o yüzden şimdi o akrebin arkamdan bana yaklaşan kıskançını hissettiğimde alıyorum onu boynundan doluyorum ve bi tarafına sokuyorum işte kimse beni öldürememiş oluyor bende kimseyi öldürmemiş oluyorum herkes kendi kendine ölüyor kendi zehrinde boğuluyor.en ideal dünya bu.en adaletli dünya işte bu.kötülüğü çok iyi bilmek.kaybedecek bişeyin kalmadıysa kaybettirirkende çok iyi olursun gözün korkmazsa hiçbirşeyden artık intikamda da çok iyi olursun.kötülüğü kötü olana sonuna kadar kullanmak.işte çok aldılar benden diye elde bişey kalmayınca varsa daha da alsınlar diyorum ki ben daha cesur olayım kalmayan hiçbişeyimle düşmanıma saldırırken korkacak bişeyim kalmasın ki alayım sonunda ben kazanayım ilk roundu geç son round önemli iken....

şimdi iyiyim..akrepler siz nasılsınız?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder