10 Şubat 2010 Çarşamba

denişiklik..

tasarım ürünlerine bayıldığım için sürekli hayranlıkla takip eylediğim buldum buldum sitesi şimdi de capitolde bir dükkan açmış..gidip henüz göremedim fakat sizinde bilginiz olsun..evvela bir kaç sipariş edilecek şeyleri ben bu köşeme ayırdım sizde inceleyiverün gali..







kaset çantalar..sadece 44.90



sürekli benim gibi nesquik,kahve müptelası iseniz..bu mikserli bardak tam bize göre..dügmesine basıyoruz karıştırıyoruz..kaşık kullanma eziyetine son:P üstelik bu defa japonlar yapmamış..



ve son ki beğendiğim üründe buz gibi karda tel çıkarıp donan ellerimle uğraştığım bi gün 'şerefsizim aklıma geldi' lakin hadi şimdilik bunuda başkası bulsun bende çok fikir var nasısa ileride faaliyete geçirip para kazanacağım,ohooo,dediğim bu dokunmatik eldivenler..

sizde geç kalmiin..bu ıvırzıvırlar dünyası için paranızı çabucak çarçur eyleyün ki bu enayilikte yalnız kalmim..

http://www.buldumbuldum.com/anasayfa/

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder