5 Şubat 2010 Cuma

biri de değişmiyorsun desin bana..

yine dediler değişmişsin diye yine duydum değişmişim bi gün daha..dünya dönüyor elifte dönüyor desene..elifin elifliği kalmadı yeni bir günde daha sevinse mi değiştiğine üzülse mi?

hangi renk ona yakışıyor şimdi sen söyle solgun bezmiş tenine..hangi renkte iken şaşırmış kendini,hangi renkte bulacakmış,yada kıymE.T.li değil bunlar.hangi renkte insanların istediği durakta kendini durduracakmış inecekmiş hep o olacakmış bunu de o hiçbilmiyor çünkü cevabı.

bi şekilde sıyrılıyorum değişimlerimden ve değiştin diyenlerden napim hep diyorum ki külahıma anlatın bu ara..











doğal özleri sevmiyorsunuz biliyorum ah bu renklere boyalı ben gözlerinizi zamanında çok kolay boyadım şimdi gri ve siyahıma kolaysa alışın....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder