19 Ocak 2010 Salı

su kaynatma cihazıyız..(ne önemim var ki ben yine karanlıkta güneş ışıkları ile olsam da)


mutfak duvarında iki tablo var annem işlemiş.birinde 3 elma var diğerinde 16 kiraz fln yıllardır yemek yerken gözüm ona takılıyor her yemekte bi sayısını sayıyorum ama hala emin değilim.unutuyorum.basamaklarıda saydım yıllarca ama hiç tutamadım aklımda hergün yine merak ettim ama merakımı unutunca yine gideremedim.sizce ne hastasıyım şu hastasızlığımda?

İçimdeki sütten çıkma kara kaşığı bile öldürdüler..
Matrix denemesiyle göz enerjimle eğdiğim boynu düşmüş buruk kaşık..
O enerji nereden gelior bu kadar çirkin bakarsan çirkin ve işlevsiz edebilirsin çalışan bişeyi..bu doğal..
Bide düzeltme sinerjisi versek..o işlemiyor bizde..bozulan bozuldu at çöpe tamirden anlamıorum
Kelimelerimi unuttum..bi tek duvar diye bi kelime hatırlıyorum..
24 saat yanımda konuşuyor diye olmalı..ben gerçi yüzündeki boşluğa uzun zaman bakakaldığımda onuda unutmuş buluyorum ..
keşke adım sakine olsaydı..sakin sakin oturup tüütüne denen merak ettiğim olmadık yerlere oturarak giderdim..ama onunda kaderi kaçamamak ve son giden makineyi kaçırmaktı..
neye özensem acaba bugün..durup durup kime özensem..
riyakalite diye bişey üretiyorum..
kaynıyorum kaynıyorum neye kaynadığımı bilmiyorum biri bulaşık mı yıkayacak?buhar olup uçuyorum fokurdamamı farketmiorlar

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder