31 Ocak 2010 Pazar

geçti geçti yine geçti.vakit geçti ama olsun yine de geçti ya.

bugün pazar tiksinç pazar mutsuzum çok mutsuzum ama geçti geçti size anlatana kadar haykırırkendi o sancım siz avutana kadar geçti yine kendi kendine yendim yine.duygu patlamam tavan yapıyor alışılmamış boyutlarda çıldırıyorum.. sora 15 dakika içinde tamamen duyarsızlığa geçiyor halim. gittikçe aşırı duyarlılıktan aşırı duyarsız anıma geçiş sürecim kısalıyor.önceden bi kaç saatti kendimi yiyip bitirmem şimdi 15 dakka..hiçliğe yaklaşmanın adımı bu,yenmeye yaklaşmak yok olduğumda yenmiş olucam yani.dindi yine dindi çok şükür biliyorum yardım etti yine bana sıkılan dişler,sinirle ete geçmiş tırnağın battığı avuç içindeki tırnak izleri,yolunmuş saçlar,göz yaşından şişmiş gözlerr,kızarmış tıkanmış burun dünyayı duymayan kulak..dahası manevi hasarı böyle tasvirle anlatılmayacak ruhumm..yardım ettiler yine bana.dişimi sıktım,tırnağımdan arta kalanı biriktirdim size,saçımı süpürge ettim,iyi koku aldım çok hissettim çok hissetmedim sonunda verdiğiniz gibi çok şeyle alıyorsunuz şimdi..saolun çok yardımcı oldunuz bana kriz masamda..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder