19 Ocak 2010 Salı

Donujuam burda..


Don juan yıllarına geldik mi burda don don şuan bi bakalım hangi tarihe neden gelmişiz
.ımm doğum yıllerımı çoktan geçmişizde çok sevilmeyi istendiğimiz yıllarmış bu durağımız.baksana ne kadar ağlıyorum her sebepsize uzakta gördüğüm uzaktakine ağlıyorum yakında görünen uzaktakine yine ağlıyorum..herkes niye ota boka ağlıyorsun diyor anlamıorsunuz beni anlayamazsınız diyorum masadan kalkıyorum sulu göz bu hayatta çok çekecek daha diyorlar arkamdan..haklılardı ağlamamamak mı lazımdı o yıllarda sora ağlayamayacakken..

Az ileri sardım kimseyi sevemediğim yıllar ara ara ağladığım yıllar tek ağlamam kendime neden sevemiyorum ki niye böle oldum ki ben demelerime

Daha ileri ışınlandım şimdi sevdiğim yıllardayım öncekini çok sanmışımda sevince daha çok ağlamışmışım..keşke bu yılları yaşamasaymışım. ağlamıcam ama değmiyor, kararını en çokta aldığım zamanlar..mutluluğum en aza inmiş hayret sevmek böle bişey miymiş.farkındalığımın başladığı ahmaklık potansiyelinin tavanla başlayıp yerin dibi ile bitmesi tecrübesi.

En ilerisi ne sevileyim nede daha seveyim dediğim yıllarmış hiç ağlamıyorum baksana içim ağlıyorda göremiyor muyum..umursamazlık hastalık mı yoksa yılların yeşerttiği filizlerin kokusuz otları mı

ağlamak yaşam belirtisi miydi yoksa ağlamamak iyi yaşamak belirtisimiydi bilmiorum ..ama bir yaşamımın özeti sevmek sevilmek sevilmemek sevmemek sevememek sevmeyi istemek sevmemeyi istemek çok ağlamak yada artık ne yaparsam yapayım ağlayamamaktı.seninkide öle değil mi?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder