4 Aralık 2009 Cuma

cadı kazanını kazandın..

acemi cadı; bu bildiniz tamıtamına tamlama,aman ne şirin bi lakap.. diye konmadı birilerine çemkiren tipim diye de kendimi cadı ilan etmedim..ruhsardı,selenaydı,acemi cadı ayşegüldü falan bunlara özenen biriyim diye bir itiraf ile deneme korkumsalının ilk seline kaptırdım sizi.yüzünüz kireç kesildi maşallah soluk bön suratınız eksik olmasın dizelerimden.ama biliyorum şimdi olmasada ileride iyi bir korkunçman olacam.bunun için evvela diksiyon bozma kursuna gitmem gerekiyormuş.münasip bir zemanda inş.gerçi zamanı durdurup zamandada yolculuk yaptığım sölenebilir her vakit uygundur bana ama işte ne etcen şimdi geçim derdi falan ne alaka deme sadece sihir ve büyü konusunda üstad beter böcek ile uzaylı zekiyeye özenmişliğim vardı...

daldan dala mı atlıyorum e zamanda yolculuk yapıyorum ondan bu hız..şimdi doğruyu tamamen doğruyu söyliyeceğime and içiyorum..üstünde artı işareti olan bir kitaba el basarım ki..matematiken yani ben cadılığın aksine şimdi o kadar edepli bir insandım ki cadılığa özendim bende pek bi saygı duyulan bir cadı olabilir miyim ki dedim?ama tabi her alanda saygı uyandırabilmek için önce çook yollardan geçmek gerekiyor farkındayım ama adım adım inş. hedefimize doğru şaşmadan fem dershanesi sıralarında pohpohlanmış hedef kaygısı insanların dinlediği seminer politikasıyla kendi kendimle arada gaza gelinirsem..

bugün kıyafE.T.im pek mahzuuurane karşınızda siyah conuverse öğretisi epeyce tabut aralarda tozlanırken yırtılıp eskitilerek bezendiğimiz pejmurde fakat modasal kaygıdan ötürü epey bir vintage modasını aratmıcak bir elbise..fakat örümcenk ağlarıyla postişlenmiş degajeli yakadan kan damlaları serpiştirilmiş detaylara inildiğinde modacımı tebrik etmemek akıl işi diil.kim sizce tabi ki siyahtan şaşmaz pestilhan yarguççi..

bu hayatta kurt adamları kanka edinmişim vampirlerle dolaşmışım haliylen kandır benizdir fln bişi kalmamış sıfırı tüketince bende ömrünce pek insan olamamış bir adama kalakaldım.frankeşteainı eşim olarak yanıma tayin eylediler..ondan insan gorgutmacası adına bişeyler öğrenegeldim neyseki gorgunçluğu işe yarıyordu saolsun sabah dimedi ahşam dimedi evde hiçbişe kalmamışken bile bir guru ehmehle insan nası gorgutulur onları öretti rahmE.T.lii gorgunç adamdı vesselam.nası bilirdik?.gorguuunç bilirdik..

ondan örendiklerimle şimdik uygulamadayım.karşınıza çıktım devasa boylu görünmek için bol gölgeli bir geceyi seçtim.muhtamelen v for vendatta misali karanlık puslu sokaklar ardından siyah pelerinimi yada anca imamdan çaldığım cübbeyi savura savura karizmatik ola ola geliyordum sessiz sedasız bir anda karşınıza doğruluyordum.tırnahlarımla belkim birilerini korkutabiliirim diyerenkten bir niyetle uzun zaman bülent ersoy yanında staj yaptım..uzun bir tırnah kırılmadan nasıl uzun tutulur deyü.bide meğerse daha korkunç olsun bu gidişat diye 'fevki felaketinin fevkinde! diye birşey sayıklıyormuşuz..
sora uzunca bir şapka takındım siz bizim gibinleri hep ondan tanırdınız malum niye uzun şapka idi e herkesin kimliği şimdi ümit usta kıyafetinle yemek yapcak değiliz yada takkeyle namazda kılmaycaz.herşeyin bir yolu yorganı var..

içinden aylarca yıkanmamış keçeli saçlarımı çıkarttım bir savurdum bir savurdum neler döküldü neler davşan zıplayı verdi nitekim bir zamanlar mandrake ile bi süt sağdıktan sora kontdrake ve en sonda evre evre kontdracula makamına erişmek için bi takım ilginç çok güzel olmayan vasat olabilen haraketler sergilemiştik.adam kesmeyi örenmiştim mesela kutular arasından misafirlere insan parçalayıp pay etmeyi fln.eşit dilimlerle..neyse nitekim hikayelerimi daha uzun zaman dinleyeceksin büyüleneceksin ulan harbiden cadı mısın sen diceksin gorgmaya başlayacaksın uykunda susayacaksın uyandığında mutfağa gitmeye üşeneceksin kurumuş ağzınla sabahı zor edeceksin sana en korkunç gelen şeyler bunlar değil mi söle..

bazen diyecem ki ah işte böle bir kötü olay yaşadım sende orada ki yaşayabilirsin hee yaşadığında dicen ki 'amaneen lanetlendik mi?' olabilir de olmayabilirde artıkın benim sayfamla iyi geçinmeye bak...sakın diğer pencereler altında bırakma.git şimdi gökyüzündeki aya bak sana oradan nıhaha zıhaha yıhaha şeklinde cadı gülüm çeşitlerini gösterecem bana el salla...

bu da neydi ki şimdi deme(murphy kanunları hariç kaide fln yok bu sayfada ne varsa o ...random yazım tekniği misali..ilk akla gelen kelime devşirilir...çünkü blog dediğin nedir ki modernize edilmiş göynük patlaması..romantik cümüller dergahı mı olsun burası..yazarken göz yaşın ancak ekrana güç bela düşüverir oda ekrana dik oturursan ekik bükük halinle haliyle sayfalar kuruyup yıpranmaz silik yazılara bak hey gidi neler yazılmış ama sayfa bile eskimiş ki biz eskimeyellim mi şimdi eski mo? bile denmez.rutubE.T.kokmaz eski kelamlar ama betbet bakar interlogi cümle(alem)ler..diyecem o ki niye okuyon sende mi cadı olmak istiyon rahat ol seç o zaman seç bakalım bir tabutla bir mezar taşı kendine ve geç bakalım başlıyor kazanında kaynadığın kurs.ket-ıl ket-ıl sende bize catıl!....


border="0" alt="Clipart" />

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder